Bir WhitePress® Portalı Seçerek Hedeflerinize Nasıl Ulaşabilirsiniz?

whitepress portalı seçerek seo hedeflerinize nasıl ulaşabilirsiniz?
Mantık ve sezgi - reklamverenler WhitePress® aracılığıyla makalelerini yayınlatacakları zaman bu ikisini kullanırlar. Ya da başka bir deyişle, bu ikisini kullanmalılar. Ancak internet ortamında çoğu zaman işler böyle yürümemekte. Birçok kişi, tembellikten ya da yetersiz kaynaktan dolayı genel hedefleri düşünmek yerine "A'dan Z'ye" direkt geçişe odaklanmakta. WhitePress® ise kullanıcılarına, programcıları ve editörleri aracılığıyla eşsiz değerlendirmeler, geçmiş veriler, grafikler ve bu grafiklerin değerlendirmelerini sunmaktadır. Bu sayede reklamverenler, rastgele değil, akıl ve sezgileriyle hareket edebilmekte ve en doğru kararı verebilmektedirler.
Para kazanmaya başlayın bugün.
Ücretsiz Kaydolun

Geniş Yayıncılık Hedefleri Belirlenmeli

Daha geniş kitlelere mi ulaşmak istiyorsunuz? Ya da backlink alma gibi bir hedefiniz mi var? Bir yerlerde sitenizle ilgili haber mi yayınlamanız gerekiyor? Belki de patronunuz durduk yere kendi makalesini HaberTürk'te veya ana akım medyada görmek istedi. Paniklemenize gerek yok, bizler hiçbir şeye şaşırmıyoruz artık. En sıra dışı talepleriniz için bile WhitePress® daima sizlere yardımcı olmaya hazır :-)

Bir makale yayınlamanın birden çok eş zamanlı amacı olabileceğini unutmamak gerekir. Temel amacı düşünecek olursak makale veya içerik yayınlamak, ilk etapta verimliliği ve güvenirliği artırmaktadır.

Medyada makale yayınlayarak erişilebilecek hedeflerin listesinin bir örneğine bakalım:

  • Ürün veya marka tanıtımı
  • Şirket imajını geliştirmek
  • Kişisel markalaşmayı sağlamak
  • Web sitesine trafik çekmek
  • Bağlantı almak (SEO için)
  • Özgüveni artırmak
  • PR amaçlarına ulaşmak
  • Hedeflere ulaşmak
  • Backlink almak
  • Yeniden pazarlama (remarketing) veri tabanı oluşturmak
  • Organik sonuçlarda makalenin gözüktüğü sırayı değiştirmek

Bu aktiviteleri yürütürken bazı yayıncılar aşağıdaki etkileri aramaktadır:

  • Makaleyi kaç kişinin okuduğu önemli değil - Önemli olan iyi bir portalda yayınlanmış olmasıdır.
  • Portalı kimsenin okuyup okumaması önemli değil - Yeter ki bağlantı paylaşılmış olsun.
  • Hedef kitle önemli değil - 10.000 görüntüleme olması lazım.
  • Tek önemli faktör yayın ücreti - 100 TL civarı olması.

Bu şekilde bir yaklaşıma sahip olarak sadece tek bir hedefte başarılı olunabilir ancak daha fazlası da mümkündür.

Tek seferde birçok şeyi başarmak neden önemli?

Çünkü neredeyse hiçbir ekstra ücreti yok!

İyi bir yayın, temel hedefleriyle yan hedeflerini birlikte başaran, doğru portal tercihinin, doğru teklifin yapıldığı ve uygun içeriğin seçildiği yayındır.

Şu örnekle bu teoriyi açıklayalım:

Ana hedef:

  • Yayın (makale) sipariş ediyorsunuz ve web sitenize yönlendiren bir dofollow link olsun istiyorsunuz.

Ek hedefler ve özellikleri (hepsi aslında kayda değer ana hedeflerdir):

  • Geniş bir hedef kitlesine ulaşmak - Doğru portalı ve teklifi seçerek bunu başarabilirsiniz.
  • Makalenin eğitici bir içeriği olması - Böylece okuyucular için faydalı olacaktır.
  • Dikkatlice seçilmiş bir hedef grubu - Böylece doğru portal seçilecektir.
  • Makalenin “Eyleme Çağrı” içermesi - İnteraktif içeriklerle veya grafiklerle harekete geçmeye teşvik edecektir.
  • Makalenin daha önce yazdığınız başka bir kaliteli yayına bağlantı vermesi.

Ek maliyetler:

  • Daha iyi bir içerik hazırlama maliyeti
  • Yayın için uygun yer arayarak harcanan zamanın maliyeti
  • Her zaman olmasa da daha yüksek yayın maliyeti

Bu ek maliyetler çok da fazla değiller. Ancak başarılacak olan bu hedefler reklamverenler için çok verimli olacaktır. Öyleyse bu hedeflerin hepsine odaklanmamak kaynak israfı olmaz mı? Halihazırda yüksek kaliteli içerik ve yayın için ödeme yaptığınızı düşünürsek, bu ek hedeflere topyekün odaklanmak daha faydalı olacaktır.

Bu makale, WhitePress® platformunda uygun yayın portalını seçerek nasıl vakitten kazanacağınız konusunda sizlere yardımcı olacak. İlk olarak platformun bizlere sunduğu bilgileri analiz ederek başlayacağız. Ardından portal seçimi ve teklifler hakkında en önemli soruları cevaplıyor olacağız.

WhitePress® Eşsiz Bilgiyi Sizlere Altın Tepside Sunar

Mütevazi olmak iyidir ancak arada bir emin olduğumuz konularda kendimizi şımartabiliriz :-) İnternette hiçbir yerde, portallar ve bloglar hakkında WhitePress®’in sunduğu kadar temel ve eşsiz bilgiyi bulamazsınız. Hem programcılar (API entegrasyonu) hem de editörler (açıklamalar, kategoriler, değerlendirmeler ve doğrulama) için bu tip bilgileri yayınlamak hiç de kolay değildir.

Aşağıda gruplara ayrılmış şekilde WhitePress® tarafından sunulan en önemli bilgileri bulacaksınız. 

Belirleyiciler ve bilgi grubu

Veri toplama yöntemi

Özellikler ve hedefler

Açıklama, konu kategorisi, notlar, hizmet türü, anahtar kelimeler.

Editörler tarafından toplanır ve yayıncı tarafından girilir.

Portal ve blog araştırması için daha kolay ve etkilidir.

SEO ve trafik belirleyicileri (MOZ, Alexa, Google).

API – her birkaç gün güncellenir.

SEO ve trafik için teknik analiz.

Teklif, fiyat ve açıklama.

Editörler ve yayıncılar tarafından hazırlanır. Genellikle bir portalda birden fazla teklif vardır.

Fiyat ve teklif koşullarının analizi. Unutmayın ki bunları dikkatlice okumanız gerekmektedir!

Trafik, takip etme ve geçmiş.

Toplam trafik yayıncı tarafından sağlanır. Popülerlik geçmişi geçmiş verilere (takip kodu WhitePress tarafından hazırlanır) dayanmaktadır.

Yayın sonrası portalın popülaritesi ve verimliliğinin değerlendirmesi.

Teknik ve içerik kalitesi değerlendirmesi.

Değerlendirme WhitePress editörleri tarafından yapılır.

Bu teknik ve içerik kalitesini siteye bakmadan değerlendirmenizi sağlar.

URL adresi.

Portalı kendiniz değerlendirmeniz için kendiniz tıklayabilmeniz önemlidir.

Çünkü son karar bireysel olarak alınmalıdır.

Açıklama, Kategori ve Hizmet Türü - Nasıl Portal Aranır?

WhitePress veri tabanı 12,300 portal ve blog sitesinin 23,600’den fazla teklifini içermektedir. Hedeflerinizi açık bir şekilde tanımladığınızda gelişmiş aramayı kullanarak ilginizi çekebilecek hizmetlere göz atmak çok kolaydır.

“Gelişmiş” kutucuğuna tıkladığınızda filtrelerin tam listesini görebilir ve hizmet listesine bu filtreleri uygulayabilirsiniz.

yayın sipariş etme ve filtreleme nasıl yapılır

Arama butonu ve filtrelerin açıklaması: 

  • Portal İsmi’ - Anahtar kelimeyi girin ve arkanıza yaslanın. Platform, sizin için açıklamalarda, portal adresinde ve anahtar kelimelerde gerekli aramayı yapacak ve sonuçları önünüze sunacaktır.
  • Konu’ - Birkaç bin kategorinin olduğu konuların listesini daraltabilirsiniz.
  • Portal Türü’ - Her site, türüne ve hedef kitlesine göre kategorize edilmiştir. Liste, sadece blogları içerecek şekilde de daraltılabilir. 
  • Bölge’ - Portal listesi belirli şehirlere göre daraltılabilir.
  • Fiyat Aralığı’ - Girdiğiniz alt fiyat limitinden üst fiyat limitine kadar olan siteleri görüntüleyebilirsiniz.
  • Minimum Kullanıcı Sayısı’ - Bu filtre, toplam görüntüleme sayısı, girilen değeri aşan siteleri görüntüler (eşsiz kullanıcı sayısı yayıncılardan alınan istatistiklere göre hesaplanır)
  • Minimum Değerlendirme Derecesi’ - Bu derece, editörler tarafından verilmektedir (editörlerin değerlendirmesinin açıklamasını bu makalenin ilerleyen kısımlarında bulabilirsiniz)
  • Minimum Teknik ve Görsel Değerlendirme’ - Bu derece editörler tarafından verilmektedir, minimum değeri girebilirsiniz.
  • Trafik Takibi’ - Belirli bir portalın WhitePress takip koduyla ve geçmiş popülerliğine göre filtrelenmesidir. Bu özelliğin açıklamasını makalenin ilerleyen kısımlarında bulabilirsiniz.
  • 'Dofollow Bağlantılar’ - En az bir adet Dofollow bağlantısının eklenmesine izin veren siteleri gösterir. Bu seçenek belirli reklamverenler için de kullanılabilir.
  • 'Bağlantı Türü’ - Bu özellik marka, karma ve EML bağlantılarını kabul eden portalları filtreler.
  • 'İçerik Ayrımı’ - Bir içeriği "sponsorlu", "reklam" veya "ortak içerik" olarak belirleyecek sitelerle sınırlayarak listeleyebilirsiniz.
  • 'İçerikteki Bağlantı Sayısı’ - Burada bir yayında bir veya birden çok fazla bağlantıya izin veren portalları filtreleyebilirsiniz.
  • 'Cazip Fiyat’ - Bu filtre teklif parametreleriyle ilgili olarak cazip fiyatı olan sitelerin sayısını daraltır. Bu yöntem platform tarafından özel bir formül kullanılarak hesaplanır. Konu, popülerlik ve SEO göstergeleri gibi unsurları dikkate alan tekliflerin yaklaşık %15'i bu şartları karşılamaktadır.
  • 'Minimum Kampanya Süresi' - Burada bir kategori sayfasında veya sitenin ana sayfasında minimum kalma günü sayısını belirleyebilirsiniz.
  • 'Minimum Uzunluk Özelliği' – Bu gösterge ay olarak verilir ve WhitePress aracılığıyla yapılan yayınlara göre tanımlanır. Burada dilediğiniz minimum değeri girebilirsiniz.
  • 'Yayın Uzunluğu' – Bu özellik minimum yayın uzunluğunu belirler. Bu parametre de yayıncıların belirlediği verilere dayanmaktadır.
  • 'Facebook Kampanyası' - Bu filtreyle Facebook'ta en az bir makale tanıtımı barındıran bir teklifi içeren siteleri seçebilirsiniz.
  • 'Çok Konulu Portal Olmaması' - Birçok portal çok çeşitli konularla ilgilenir. Yalnızca belli konularda uzman olan sitelerin listesini görüntülemek için bu seçeneğe tıklayabilirsiniz.
  • 'Hedef Grubu' - Bu filtreyle sitelerin listesini kadınlar, orta büyüklükteki ilçe sakinleri veya iş adamları gibi hedef grupları olan kişilere göre daraltabilirsiniz. Bu veriler WhitePress editörleri tarafından belirlenir.
  • 'Yayıncı İçeriği' - Yayıncı tarafından sağlanan metnin, fiyat teklifini de içerdiği bir teklife sahip olan siteleri görüntüler.
  •  'Son Yayınım' – Belirli bir proje için hiçbir şey yayınlamadığınız veya son yayının 6, 12 veya 18 ay önce olduğu siteleri seçmenize olanak tanır.
  •  'Favoriler' – Her site bir favori olarak işaretlenebilir. Sık kullanılan portalların listesi, belirli bir yayıncının tüm projelerinde ortaktır.
  •  'Editörün Tavsiyesi' – İyi bir tanıtımı olan (örneğin ana sayfada) ve aynı zamanda cazip bir fiyatı olan portalları ve blogları görüntüler.
  •  'Fotoğraf Gerekmez' - Makaleye fotoğraf eklenmesini gerektirmeyen portalları seçer.
  •  'İçerik Fotoğrafları' - Burada bir makalede izin verilen fotoğraf sayısını 1'den 5'e veya 5'ten fazla olarak belirleyebilirsiniz.
  •  'HTPPS' – Https protokolüne sahip portallar daha güvenilirdir. Bu buton ile güvenlik sertifikasına sahip olan siteleri görüntüleyebilirsiniz. 
  • "Minimum Güven Akışı" - Bu gösterge için tanımlanandan daha yüksek bir değere sahip siteleri filtreler (Gösterge 1 ile 100 arasındaki değerleri kabul eder).
  • 'Minimum Atıf Akışı' - Bu gösterge için tanımlanandan daha yüksek bir değere sahip siteleri filtreler (1-100 göstergesi, MOZ tarafından tanımlanır).
  • 'Minimum Alan Adı Derecelendirmesi' - Bu gösterge için tanımlanandan daha yüksek bir değere sahip siteleri filtreler.
  • 'Minimum Sayfa Derecelendirmesi' -Bu gösterge için tanımlanandan daha yüksek bir değere sahip siteleri filtreler.

Sitelerin eklendikleri tarihe göre (en geç olan en üstte olacak şekilde), seçilen SEM/SEO göstergelerine, popülerliğe veya fiyata göre sıralanabileceğini belirtmekte fayda var.

Yayıncılık Geçmişine Dayalı Popülerlik

WhitePress en başından beri yayınlar için takip kodunun eklenmesine izin vermektedir. Bu kod, yayınlanan her makale için benzersiz görüntülemelerin yanı sıra, toplam görüntüleme sayısını görmenize de olanak sağlar. Yayıncıların çoğu bu kodun kullanılmasına izin verirken bazı reklamcılar bu kodun yüklenmesini şart koşmaktadır.

WhitePress yayınlama geçmişine dayanarak her yayıncını teklifinin verimliliğini değerlendirebilir.

Bu da reklamverenler için değerli ve eşsiz bir bilgidir.

Yayıncı listesindeki her portalın yanında yer alan "Trafik İzleme" sütunundaki yıldızları görebilirsiniz:

whitepress'te trafik izleme nasıl yapılır

İlginç olan ise bir portalın birçok teklifinin olabilmesidir. Bu durumda her teklif için ortalama yayın popülerliği farklıdır. Aşağıda birçok teklif içeren bir portal için yıldızların görünümünü içeren bir örnek bulunmaktadır:

whitepress yayın popülerliği görüntüleme

Yukarıdaki örnek bilhassa ilgi çekicidir çünkü aynı zamanda aşağıdakilerin örneklerini içerir:

  • Yayınlanmamış teklifler (sadece gri yıldızlar)
  • Ortalama popülerliğe sahip teklifler - Bu durumdaki görüntü 'danışmanlık hizmetleri olan firmaların veri tabanı' olacaktır
  • Yukarıdaki gibi teklifler ancak Facebook'ta ek bir kampanya da yapanlar (bu kampanyanın etkili olduğunu görebilirsiniz)
  • Ana sayfada görüntüleme garantili teklifler (bu tür kampanyalarda gözle görülür bir etki vardır)

WhitePress tarafından geliştirilen istatistik izleme kodu reklamverenler için ücretsizdir ve yayıncıların kodu uygulaması da çok kolaydır.

İstatistik sistemi birçok değerli bilgi sağlar. Reklamveren ve yayıncı panelinde, yayınlanan bir makalenin yanında "İstatistikler" simgesi bulunur. Üzerine tıkladığınızda da istatistikleri bölümlere ayrılmış olarak görürsünüz. İşte bunlardan bazıları:

  • Genel Bilgi – Burada makalenin bağlantısını, yazım ve yayın maliyetini görüyorsunuz.
  • Benzersiz görüntülemeler ve ziyaretler -  Masaüstü bilgisayar trafiği ve mobil trafik olarak ikiye ayrılır.
  • Dikkat: Sol tarafta, sistem daha ayrıntılı bilgileri hesaplamaya başlamadan öncekiler de dahil olmak üzere günlük sisteme kaydedilen tüm görüntülemelerin ve ziyaretlerin sayısını gösterir.

yayıncı istatistiği bilgileri

  • Zaman içinde makale görüntüleme grafiği - Veri toplama ve değiştirme seçeneğiyle (günlük, haftalık veya aylık)

zaman içinde makale görüntüleme grafiği

  • Saatlik grafik - Günün belirli saatlerinde gerçekleşen ziyaretlerin bir bölümü

saatlik yayın grafiği görüntüleme

  • Tarayıcı diliyle birlikte trafiğin kaynaklandığı ülkelerin listesi

trafiğin kaynaklandığı ülkeleri görüntüleme

  • Trafiğin işletim sistemi ve tarayıcıya göre alt bölümlere ayrılmış bir şekilde "masaüstü" ve "mobil" olarak bölünmesi

trafiğin kaynağı olan tarayıcıları görüntüleme

  • En popüler trafik kaynakları - Bir alan içinde daha ayrıntılı bir bölümü görüntüleme seçeneğiyle alana göre bölünmüş trafik kaynaklarıdır (URL adresleri).

en popüler trafik kaynaklarını görüntüleme

Özetlemek gerekirse tüm bunlar her yayıncının teklifini yayın popülerliği açısından analiz etmenizi sağlayan WhitePress istatistik modülüdür. İstatistikler kötüye kullanıma (trafiğin satın alınmasına) karşı korunur ve çoğu portal için kullanılabilir.

WhitePress Editörlerinin İçerik ve Teknik Kalite Değerlendirmesi

Platformda bulunan her portal ve blog, WhitePress editörleri tarafından dikkatle incelenmektedir. 2016 yılında bu içerik ve teknik derecelendirmesini tanıttık. Bu derecelendirme, düşük kaliteli portalları hariç tutmamıza ve yeterli oranda yüksek teknik ve içerik düzeyine sahip sitelere odaklanmamıza olanak sağlar. Tüm bu doğrulama süreci 5 ay ve 1500 çalışma saatinden fazla sürmüştür. Tüm yeni siteler de aynı şekilde analiz edilirler.

Aşağıdaki tablo, editörlerimiz tarafından verilen derecelendirmelerde dikkate alınan faktörleri göstermektedir:

seo derecelendirmeleri yapılırken dikkate alınan faktörler

Puanlar neden önemlidir? Çünkü bu puanlama sistemi güncel olmayan sitelerden veya portallardan gerçek, aktif ve ziyaretçisi olan siteleri ayırmak için tasarlanmıştır.

Doğru Hedef Grubunda Geniş Bir Ktleye Ulaşmak – Portal ve Teklif Nasıl Seçilir?

Bir yayının amacı kesin olarak bilindiğinde, ilk adım olarak içerik için bir fikir bulmak ve hedef kitle belirlemektir. Bu, göründüğü kadar da kolay bir iş değildir. Örneğin ulusal alanda çalışan bir bir inşaat şirketinin uluslararası alanda iş yapan çok büyük mimari portalları seçmesine gerek yoktur. Popüler olan, puanı yüksek ancak daha yerel siteleri seçmek onlar için hem fiyat açısından hem verimlilik açısından daha uygun olacaktır.

İlgi çekici içerik için fikir sahibi olmak ve doğru hedef kitleyi seçmek, hedeflerinize ulaşmak için bir anahtar görevi görür.

Tanımlanmış bir hedef grubunuz varsa site listesini, seçtiğiniz konunın alanına göre daraltmanız daha mantıklı olacaktır. Yukarıda kullanılabilecek temel ve gelişmiş filtreleri size haliazırda tanıtmıştık. Bu filtreler zamanla sizin için daha kullanışlı bir hale gelecektir ve daha hızlı kararlar almanızı sağlaycaktır. Kullanmaya değer bir diğer seçenek de 'Çok konulu portal yok' seçeneğidir. Bu sayede çok küçük veya çok pahalı siteleri hariç tutabilirsiniz (Buna özel filtreler de ayrıca mevcuttur).

Yayınınızı kaç kişinin görüntüleyeceğini tahmin edemezsiniz (tabii ki trafiği garantili bir yayın satın almadığınız sürece). Bununla birlikte kötü bir seçim yapmamanıza yardımcı olabilecek çok sayıda veri bulunmaktadır. İşte başarıya giden 4 adım:

  1. Yüksek teknik ve içerik derecelendirmesine sahip siteleri seçin. Bu derecelendirme, genellikle sitenin ziyaret edildiğinin ve güncel olduğunun kanıtıdır. Yeni yayınlar yüksek trafik gerektirir, yüksek trafik için de yüksek sayıda kullanıcının yayını görmesi gerekmektedir. Birçok kullanıcı, yayınlara sadece ana sayfadaysa tıklamaktadır. Bu yüzden iyi takipçi istatistiklerine sahip bir sitenin, düşük sayıda görüntüleme vermesi de olasıdır. Doalyısıyla teknik ve içerik derecelendirme puanı önemlidir.
  2. Özellikle genel istatistik mevcut ise (yıldızlar) trafik takibine izin veren bir site seçin. Bu sayede yayınların ne kadar okuyucuya ulaşacağına dair genel bir beklentiye ve tahmine sahip olabilirsiniz. Yine de unutmayın ki ulaştığınız okuyucu sayısı, sadece sitenin genel trafiğine değil, aynı zamanda sizin seçtiğiniz konuya, fotoğrafa, içeriğin ilgi çekiciliğine ve çeşitli bazı başka faktörlere de dayalıdır.
  3. Doğru teklifi seçin! İyi sitelerin çoğunun çok sayıda yayın teklifi vardır. Bazılarının sosyal medya kanallarında, bazılarının ana sayfasında yayınlanan kampanyaları mevcuttur. Makalenizin popülerliğine güveniyorsanız yayınlamak için fazladan ödeme yapmak ve kampanya içeren bir teklif seçmekten kaçınmayın. Teklif açıklamalarını dikkatlice okuyun ve yüksek verimlilik sağlayabileceğinizi düşündüğünüz teklifi yapın.
  4. Siteye son bir kez daha dikkatlice bakın ve kendinize şu soruyu sorun: 'Burası içeriğiniz için iyi bir yer mi?'

'Birçok Kişinin Göreceği Prestijli Bir Makale İstiyorum'

Yayınınız için bir yer ararken kararınızı fiyata (maalesef daha pahalı siteler daha iyi sonuç verir) ve içerik derecelendirmesine göre yapabilirsiniz. Her zaman olduğu gibi platformda bulunan gelişmiş arama seçeneklerini kullanabilirsiniz.

Bir site bulduğunuzda bir sonraki karar aşaması olan hangi teklifi seçeceğiniz sorusuyla karşı karşıya kalacaksınız. Aşağıda en popüler tasarım web sitelerinden birinden bazı teklif örnekleri verilmiştir.

Görüldüğü gibi fiyatı 2 kat kadar değişen birçok farklı seçenek mevcut!

seo ve yayın için teklif örnekleri

Ancak böyle olmasının da bir sebebi vardır. İlk teklif izleyici sayısı sembolik olan bir yayın içindir. Daha pahalı olanların ise "devamını oku" seçeneği altında farklı ayrıntıları görülebilir. Örnek verecek olursak bunlar;

Makale ana sayfada 7 gün boyunca tanıtılır

Makale ana sayfada 30 gün boyunca tanıtılır

Makale Facebook ve Twitter'da tanıtılır

gibi okunma sayısını artırabilecek ayrıntılardır.

Elbette son izlenimin ne olacağı sizin de yayıncı tarafından da bilinemez. 

Bazen en ucuz teklifi seçmek ve yayıncı dahil olmadan ücretli kampanya ayarlamak da cazip olabilir. Bu seçenek WhitePress 'Makale Tanıtımı' modülünde mümkündür.

Ancak birçok yayıncı çok iyi BGBM (Bin gösterim başı maliyet) sağlayan kampanyalar da sunar.

Pazarlık için araştırma yapmak da faydalı olacaktır. "SÜPER CM Teklifi" filtresini kullanarak ve teklif açıklamalarını dikkatli bir şekilde okuyarak aşağıdaki yayıncılardan da kampanyalar bulabilirsiniz:

  • yüksek trafik garantisi (10.000 UU'ya kadar)
  • sosyal medyada makale tanıtımı (FB, LinkedIn ve Twitter'daki popüler hesaplar)
  • blog ve fenomenlere erişim

'Google'da Sitemi Güçlendirmek İstiyorum'

Başarı için çok basit bir tarif vardır. Hedefi geniş bir okuyucu grubuna ulaşmak olan uygun portalın nasıl seçilebileceğinin anlatıldığı açıklamaya bakın, uygun portalı belirleyin ve teklif verin. Bu kadar.

Son olarak, sayfanıza bir bağlantı vermeyi unutmayın. Artık hazırsınız!

İyi bir bağlantı, insanların tıkladığı bağlantıdır.

SEO hakkında düşünmeyin – Okuyucuları düşünün.

Ancak daha kısa bir yol izlemek ve risk almak istiyorsanız sitenize bir dofollow bağlantısı gönderebileceğiniz bir portal ve blog seçmekle ilgili aşağıdaki 6 ipucunu kullanabilirsiniz:

  1. İçerik ve teknik kalite için (Özellikle de içerik için) yalnızca yüksek minimum puanları kabul edin. 
  2. Siteleri TrustFlow'a göre sıralayın.
  3. Aynı sitede birden fazla makale yayınlamakta bir problem yoktur.
  4. Yüksek kaliteli içerik yayınlayın. EML'den kaçının ve yalnızca kendi sayfanızı değil, çeşitli sayfaları birbirine bağlayın.
  5. Seçtiğiniz site içindeki dahili bağlantılara dikkat edin.
  6. "Cazip fiyat" filtresini kullanın.
Senin yorumların (0)
WhitePress editörleri, diğer kişilere hakaret, kaba sözcükler içeren ve konuyla ilgisi olmayan yorumları kaldırma hakkını saklı tutar.
Kişisel verilerin yöneticisi, 590 Kingston Road, Londra SW20 8DN adresinde kayıtlı ofisi bulunan WhitePress Publishing LTD'dir, kişisel verileriniz WhitePress sp. Z o.o.'nun pazarlama amacı için ve kendi mal veya hizmetlerini pazarlamakla ilgilenen kuruluşlarla işlenir. WhitePress sp. Z o.o.'nun pazarlama hedefi Bilgi Tabanı sekmesinde yayınlanan içerikle ilgili konferanslar ve eğitimler hakkında ticari bilgiler içerir. 

Kişisel verilerinizin işlenmesi için yasal dayanak, Yönetici ve ortakları tarafından izlenen meşru amaçtır (GDPR'nin 6. Maddesi 1. paragrafın f fıkrası).

Kullanıcılar şu haklara sahiptir: verilerine erişim isteme hakkı, bunları düzeltme hakkı, verileri silme hakkı, işlemeyi sınırlama hakkı ve veri aktarma hakkı. Gizlilik politikamızda, haklarınız da dahil olmak üzere kişisel verilerinizin işlenmesi hakkında daha fazla bilgi bulabilirsiniz.
Hepsini okuyun
  • Bu makale hakkında henüz yorum yok.
Kişisel verilerin yöneticisi, 590 Kingston Road, Londra SW20 8DN adresinde kayıtlı ofisi bulunan WhitePress Publishing LTD'dir, kişisel verileriniz WhitePress sp. Z o.o.'nun pazarlama amacı için ve kendi mal veya hizmetlerini pazarlamakla ilgilenen kuruluşlarla işlenir. WhitePress sp. Z o.o.'nun pazarlama hedefi Bilgi Tabanı sekmesinde yayınlanan içerikle ilgili konferanslar ve eğitimler hakkında ticari bilgiler içerir. 

Kişisel verilerinizin işlenmesi için yasal dayanak, Yönetici ve ortakları tarafından izlenen meşru amaçtır (GDPR'nin 6. Maddesi 1. paragrafın f fıkrası).

Kullanıcılar şu haklara sahiptir: verilerine erişim isteme hakkı, bunları düzeltme hakkı, verileri silme hakkı, işlemeyi sınırlama hakkı ve veri aktarma hakkı. Gizlilik politikamızda, haklarınız da dahil olmak üzere kişisel verilerinizin işlenmesi hakkında daha fazla bilgi bulabilirsiniz.
Czytaj całość
Önerilen makaleler